7 d’abr. 2015

CENDRES DEL PASSAT de Rafel Casas

De vegades em costa una mica triar llibres històrics, he tingut alguns desenganys, molts expliquen massa història en general i poc la història dels protagonistes. 
Amb aquest llibre d'en Rafel Casas, molts s'hi sentiran propers, ja que està situat entre la Cerdanya i el barri barceloní de Sans i l'autor en fa descripcions molt acurades. A més hi trobem paraules típiques del territori, que després ens desglossa també al final.
Dos protagonistes molt diferents, ella religiosa i reprimida, ell pagesot i poca solta, però tot i no tenir massa en comú, acabaran unint camins. Ja ho diuen que els pols oposats s'atreuen. Anirem viatjant en el temps, alternant capítols del passat amb present i així desenterrarem algunes coses del passat que els toca a tots dos.
Una història propera i interessant.

3 comentaris:

Helena Bonals ha dit...

Jo en vaig fer aquesta ressenya.

Carme Rosanas ha dit...

I jo el tinc pendent...però ja tinc ganes de llegir-lo.

Rafel ha dit...

Gràcies, podria anar acompanyat de visita guiada ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...