25 de març 2015

EL LLIBRE DEL CEMENTIRI il·lustrat

La meva filla va llegir la versió de labutxaca i va quedar enganxada. Ara n'han fet l'adaptació amb còmic i realment han fet una feina fantàstica.
L'adaptació del llibre de Neil Gaiman per P. Craig Russell està il·lustrada d'una manera molt especial. Cada capítol per una figura del món del còmic. Així que hi trobarem una gran varietat d'estils.
El llibre s'ha convertit en dues novel·les gràfiques, en el primer conté del capítol 1 fins a l'interludi, i el segon del capítol 6 fins al final.
Un magnífic regal de cara al proper St. Jordi.




2 comentaris:

Anònim ha dit...

Fa anys vaig començar a llegir-lo però no vaig ni arribar a la quarta part. Gaiman i jo no soc massa amics tot i que no serà perquè no hagi intentat.

Sergi ha dit...

Espera, que vaig a fer un copy/paste del comentari de l'altre dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...