29 de gen. 2015

AFTER de Anna Todd

Ja vaig parlar de com li va venir la publicació i l'èxit a l'autora, en aquest post.
Un element molt potenciat a moltes sèries televisives, en algunes pel·lícules i és clar també en llibres, són les "tensions sexuals no resoltes", entre dos o més personatges. Això vindria a ser els estira i arronsa entre els protagonistes. Els ara sí, però no...
Doncs aquest llibre és molt, molt d'això mateix. En aquest cas els protagonistes són universitaris, per això aquest el recomanaria per  a adolescents, però també per a qui li agradi la novel·la romàntica. Per què com hi ha quatre llibres, suposo que els adolescents aniran creixent. Ja es veurà.
Com ja he dit molts cops, la novel·la romàntica no m'atreu massa, així que dir el que m'ha semblat a mi, no seria objectiu del tot. Avui parlaré una mica (del tot), per boca de la meva filla gran, i he de dir que la va tenir enganxada, enganxadíssima, de principi a fi.
És un llibre força gruixut, gairebé 600 pàgines, i els que el segueixen van augmentant el nombre de pàgines, però es llegeix amb rapidesa i en tres dies el va tenir enllestit.
Una altra de les coses atraients i innovadora que té també el llibre i que he trobat molt original, és que té una aplicació gratuïta per a mòbils. Aquesta consisteix en un seguit de preguntes, la resposta de les quals, la trobarem o intuirem en les pàgines que tenen un signe infinit a la cantonada.
Si hi posem la resposta correcta, que no és tan fàcil com sembla a primera vista, s'obren els continguts addicionals, que poden ser fotos, vídeos, música, o el catàleg de la botiga on la protagonista s'ha comprat la roba interior.
Un bon complement, que ajuda encara més a que el llibre enganxi.
Podeu llegir el primer capítol a la pàgina de Columna. Cliqueu sota la portada del llibre. 
N'anirem parlant... 

6 comentaris:

Lau Rhead ha dit...

Hola! Se n'ha parlat (i se'n continuarà parlant) molt d'aquesta saga. Em crida l'atenció però esperaré a que estiguin tots publicats ja que tothom, com la teva filla, se'ls llegeix en un tres i no res i després si has d'esperar al següent pots acabar desquiciada!jejeje Això de l'aplicació estic totalment d'acord que encara deu enganxar més. A veure si els publiquen tots i m'hi poso ;) Un petó!

jomateixa ha dit...

Ja falta poc. Si no m'equivoco, n'han publicat 3!

Anònim ha dit...

Si de cas en una reencarnació quan em toqui ser noia adolescent.

Sergi ha dit...

No cal dir que aquest no caurà, però he trobat original això de l'app. És clar que això només és per distreure i posar-hi una mica de gràcia, perquè realment, si no ets adolescent, pots acabar fins el 'gorro' de tot plegat.

jomateixa ha dit...

Per mi sí que ha sigut una mica "pesat", potser per què m'ha semblat que no sortia massa del de sempre. Però he al·lucinat amb l'efecte addictiu que ha causat en la meva filla, que ja està llegint els següents.

Sergi ha dit...

No cal que diguis més. Si he d'identificar els gustos amb la teva filla, malament anem. No perquè siguin dolents, sinó perquè l'edat reclama aquestes lectures. La meva edat no pas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...