5 de des. 2014

SUGGERIMENTS: CROSSOVER

Són lectures que no entenen de edat, que poden agradar a joves i adults. Aquest terme s'ha posat molt de moda últimament.
Fa poc vaig fer un post de ciència ficció, al que podeu fer una ullada i al que ara hi afegiria els tres llibres que continuen la saga El corredor del laberint. Hi podem sumar els Jocs de la Fam, que tornen a estar de moda per l'estrena de la nova pel·lícula. També els llibres de la saga Divergent...
Si volem lectures amb força càrrega de sentiments, que no vull dir pas sentimentalisme. Podem triar-ne algun dels de John Green. Uns llibres originals, que sempre sorprenen. 
Ara també tenim un gran assortit de llibres gràfics fantàstics. Alguns versions adaptades de llibres ja escrits, com Millennium. Altres força trencadors com Sóc el teu príncep blau però ets daltònica.
Em deixo molts i molts títols, però això només són alguns suggeriments més perquè veieu les moltes possibilitats de regalar llibres per a tots els gustos i originalitat ;D

4 comentaris:

Lau Rhead ha dit...

M'han agradat molt aquests suggeriments. Tinc moltes ganes de llegir El corredor del laberint i Els jocs de la fam, a veure si aquest Nadal en cau algun ;)

Neguema ha dit...

La saga del corredor del laberint em crida, li faré un cop d'ull ja que últimament sento a parlar bastant d'aquesta.
I m'ha agradat el títol de Sóc el teu príncep blau però ets daltònica, no crec que me'l llegeixi però amb aquest títol, qui sap!XD

Sergi ha dit...

No solc tenir massa problemes per regalar llibres, i no crec que triï cap d'aquests, però ja veurem. De moment jo tinc molta feina, encara que no deixen d'entrar llibres a casa...

Deric ha dit...

Crec que s'haurien d'eliminar les etiquetes perquè els llibres no tenen edat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...