12 de nov. 2014

LECTORS AL RESCAT!

Els llibres estan bé... de moment... Són 5 llibres. El lot que s'havia de sortejar per Nadal, però ara el tinc jo...

Si els voleu rescatar:
  • No demaneu ajuda a editorials ni escriptors o no en sortireu ben parats.
  • Deixeu un comentari suggerint un llibre que us agradaria que s'escrigués, que encara no estigui escrit. (podeu suggerir un títol o un tema)
  • Ho podeu fer fins el dijous 20 d'aquest mes.
  • Potser un de vosaltres podrà rescatar-los i tindran un bon Nadal... o no.
Feu un esforç i salveu el lot. Hi ha llibres de Fanbooks, La Galera, Gregal i Albertí... A veure si aquests llibres aconsegueixen una nova llar per Nadal ;D

18 comentaris:

Sergi ha dit...

El de la Galera segur que el tinc! A mi m'agradaria que s'escrivís un llibre de ciència ficció que tingués en compte la tendència de la nostra societat en tots els aspectes. Probablement és difícil, però sempre hi trobo defectes, la societat avança en tots els aspectes i quan llegim llibres així sempre hi ha coses molt fantasioses i avançades, i altres molt pobres. Bé, no ho sé, aquesta és la impressió que tinc. No sé si volies dir que féssim això...

jomateixa ha dit...

Qualsevol idea és bona.
Segur que tens un dels que regalaré de La Galera, però d'aquesta editorial en regalo dos, així que pot ser que l'altre no el tinguis ;D

Lau Rhead ha dit...

Hola! Carai quin misteri... doncs a mi m'agradaria un llibre que parlés de la vida, així en general, un llibre que et faci apreciar les coses petites de la vida, que són les que et fan més feliç.

McAbeu ha dit...

A mi m'agradaria tenir un llibre amb els enigmes que no surten al LLIBRE. ;-)

M. Roser ha dit...

Ostres, per més que he rumiat, no he trobat cap tema que no se n'hagi escrit alguna cosa!!!
Petonets.

jomateixa ha dit...

Lau, ja ens convindria aprendre apreciar més aquestes petites coses, ja.
Mc, aquest l'hauria de comprar jo, que no n'encerto ni una.
M.Roser, segur que se t'acut alguna cosa, tens una setmana!

Garbí24 ha dit...

jo estic esperant amb candeletes un llibre sobre política eròtica. Potser així hi agafaria més interès.Perquè ara per ara tot el que s'escriu d'aquest tema és humor o quasi novel·la negra.
Mira potser en faig un apunt en forma de relat a veure que surt.... ;)

Bea ha dit...

Doncs l'altre dia justament pensava que estaria bé un llibre escrit des de la perspectiva d'un nen (tipus "Wonder, la lliçó d'August") d'un nen criat a una família on els seus pares siguin homosexuals. L'altre dia vaig veure un vídeo d'una reacció d'un nen quan veu la situació i és genial perquè reacciona amb total normalitat, i em vaig enrecordar del llibre de Wonder.

jomateixa ha dit...

Wonder és una de les lectures que tinc pendents.
La idea que proposes és força interessant.

Anònim ha dit...

Estaria bé la història de 3 músics de diferents països que toquen al metro i les seves anècdotes.

A veure si rescato algun llibre...



Belén

Anònim ha dit...

Es podria escriure un llibre amb un argument com aquest: Un noi al metro de Barcelona troba perduda una targeta de memòria i l'agafa . Encuriosit, veu que conté fotografies d'ell mateix, en un temps encara no viscut.

Cristina R

jomateixa ha dit...

Carai! es veu que el metro pot donar per moltes històries :)

Neguema ha dit...

Avui estic una mica sàdica, així que proposo un llibre on lo normal sigui ser un psicòpata que mati gent, i els rarus i perseguits siguin les persones que no ho fan. Per tant, aquestes últimes han de fer creure als altres que estant cometen assassinats, a més, tothom ha de tenir l'astúcia de matar abans de ser matat.

Sergi ha dit...

Ara que el "Molt Honorable" Jordi Pujol ha recuperat part de la memòria. S'hauria d'escriure un llibre amb tot el que havia oblidat d'explicar en els tres volums de les seves memòries escrites pel periodista Manuel Cuyàs.

jomateixa ha dit...

:DD
Molt bo!

Anònim ha dit...

És possible que ja s'hagi escrit, però m'agradaria llegir una novel·la sobre un personatge fictici que per alguna màgica raó coneix famosos personatges literaris, viuen alguna experiència i de pas comenten la seva relació amb l'escriptor que els va crear. També que aquests personatges comentin la seva relació amb altres personatges, tant literaris com reals. Per exemple, que el Quixot inspirés a Bush Jr. a buscar bombes de destrucció massiva a l'Irak. O alguna topada entre l'Elizabeth Bennet i la Catherine Earnshaw, creant un món literari en que tots es coneixen.

admin ha dit...

Jo no em conforme amb un llibre, així que et proposaré encetar una col·lecció de llibres infantils protagonitzada per xiquets i xiquetes músics.

Supose que com a valencià i músic ho trobe a faltar, però si n'hi ha diferents col·leccions sobre xiquets que juguen a futbol, perquè no una sobre xiquets i xiquetes que toquen diferents instruments.

jomateixa ha dit...

Molt interessant roselles.
Bona idea Pau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...