19 de set. 2014

ELS SILENCIS DELS PACTES de Marc Moreno

En els primers capítols l'autor ens fa trobar i començar a conèixer els diferents personatges, que capítol a capítol aniran lligant la trama.
La mort ja ens apareix en les primeres pàgines i els pactes també. No ens faltaran els assassinats, el poder dels diners, l'abús de poder, traïcions, amors... i tot això ben a la vora de casa. És un fet que cada cop més llegim en els diaris. Notícies que semblen extretes d'una novel·la negra. Potser és per això que també la publicació de novel·la negra situada a Catalunya i d'autors propers, ha augmentat força en els últims anys.
És un llibre molt ràpid de llegir. Capítols curts i gairebé està escrit totalment amb diàlegs. Està bé que vagi al gra i s'estalviï tenir la palla, però m'ha faltat una mica més de text. (per a la pròxima ;D)
L'embolic va augmentant i els personatges es van creuant en una teranyina sense que ni ells se n'adonin fins al final, on tot ens acabarà quadrant. Encara més del que em pensava...

1 comentari:

Sergi ha dit...

Jo ja en vaig fer la meva ressenya, esperava una mica més, però també és qüestió de gustos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...