7 de jul. 2014

ELS LLIBRES A labutxaca

Anar amb els llibres a sobre és una cosa que molts fem durant tot l'any. Alguns al metro, al bus, quan esperem aquí o allà... Però a l'estiu això encara sembla que s'incrementa. A la platja, a les terrasses fent un beure, a la piscina... i els llibres de més de quilo, no són els que acostumem a dur a sobre.
Llavors el millor és agafar llibres més lleugers i labutxaca en té un catàleg molt ben assortit.
Llibres a bon preu, de dimensions ideals i per a tots els gustos. Jo ja en tinc una bona previsió per a l'estiu. I vosaltres... quin teniu en ment??

7 comentaris:

Sergi ha dit...

Missatge patrocinat per labutxaca, hahaha. No per casualitat aquesta és l'editorial que arrasa a casa meva, els he comptat i en tinc la tira, sempre oblido el número, però 30 o 40 segur que en tinc. El catàleg és de nivell i el format ideal per transportar, així que perfecte.

Oh, tornem a compartir lectura, molt malament, eh! Això és pitjor que quedar i veure que ens hem posat el mateix vestit!

jomateixa ha dit...

(una mica patrocinat sí ;D)
Jo també en tinc una bona colla, però aquests són alguns dels que encara no he llegit.
A quin llibre et refereixes? No és el mateix que portar el mateix vestit. T'imagines si portéssim els dos el mateix vestit hehe. És molt normal coincidir amb el mateix llibre. Els pròxims llibres inclouran algunes de les recomanacions que ja has fet al teu bloc, per què vegis que segueixo els teus consells.
AH! i aquesta setmana ressenya de Dansa... Ha tingut sort en George R.R. Martin de no ser a prop meu quan he acabat el llibre per què no n'hauria sortit ben parat!!!

Anònim ha dit...

el format de butxaca pesa poc, però l'epub pesa encara menys ;)

rits ha dit...

Doncs si, jo tb en tinc un bon grapat!
Per aquest estiu, apart dels del club de lectura vull reprendre els de Joc de trons, que els tinc una mica oblidats. I justament, de la butxaca, tinc un de Murakami, aviam si finalment acabo de trobar-li el punt.

Garbí24 ha dit...

A quan es paguen les comissions de publicitat? :-)

jomateixa ha dit...

Són comisions compartides per què em serveixen de regal dels concursos ;D

Sergi ha dit...

Tinc el de la Kweilan a mitges, ressenya la setmana que ve, perquè dubto que el pugui acabar aquesta. Espero que les meves recomanacions no et decebin, normalment és important mirar les respostes que faig als comentaris que deixeu allà al blog, és on us faig recomanacions més personalitzades.

Quan he vist la ressenya de Dansa amb Dracs he vingut corrents, ara vaig a llegir-la! Ja no et podré dir 'No saps res Jon Neu!'.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...