12 de maig 2014

CUINA AMB JOAN ROCA

Fa poc ha sigut la Festa Major del poble i llavors és quan faig repàs dels meus llibres de cuina per agafar idees i intentar fer contents als meus convidats. Llavors em vaig adonar que ja som al Maig i resulta que aquest any encara no he parlat de cap llibre de cuina!!!!
Doncs posem-hi remei. Aquest és l'últim que ha entrat a casa. És dels que m'agraden a mi, dels que a més de tenir bones receptes (no podia ser d'alta manera tractant-se d'en Joan Roca), té imatges del pas a pas. Són receptes variades i originals que et fan quedar com una cuinera de primera. 
El llibre també t'aconsella com planificar, com comprar... 
Ens mostra una barreja de tradició i modernitat per què gaudim experimentant i aprenent diferents maneres d'elaborar els aliments i salses... Coccions, marinatges, vapor, escabetxats...
Que vagi de gust!


3 comentaris:

Sergi ha dit...

No dubto que els plats deuen ser boníssims, però si em dónes això per dinar, sortint de casa teva passo per un McDonald's per omplir una mica l'estómac!

jomateixa ha dit...

Consti que els canelons no van faltar a la Festa Major, però fer uns entrants una mica extravagants sempre sorprèn.

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

Jo tinc el de Postres d’en Jordi Roca que regalaven amb la revista “Cuina”, sempre que he fet un els convidats han quedat bocabadats, i la veritats es que son més senzills del que poden semblar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...