7 d’abr. 2014

LES 100 LLISTES PER A PARES I MARES de Martina Ros Solé

Aquest estiu seré tieta de nou. Ells seran pares primerencs i aquest St. Jordi els regalo aquest llibre.
El pròleg és de Roger de Gràcia i ja comences el llibre rient.
He de confessar que fer llistes m'ajuda molt a endreçar les meves idees. Faig llista del que he de comprar, llista de les feines de casa més urgents, llista dels posts que he d'escriure, llista d'idees noves per al bloc, llista de regals per a aniversaris... Tinc les idees una mica hiperactives i alhora sóc molt despistada i això m'ajuda a que no se m'escapin massa coses.
En aquest llibre trobaràs llistes per al dia a dia, per educació, per activitats, per viatges, per... 100 llistes, tu diràs! Amb bon humor i experiència, hi trobaràs totes les llistes que necessites. Ah! i també un glossari de les paraules que de sobte formaran part de la teva vida i que no havies sentit anomenar mai (^o^)
A sobre a les últimes planes hi inclou vals de descompte, que en temps de crisi van de primera.

1 comentari:

Olga Xirinacs ha dit...

I tant, si van bé les llistes... Ajuden la memòria i diverteixen. L'última que hem fet amb la néta Gisela ha consistit a trobar paraules amb sufix 'gat'. Ens n'han sortit 32, però segur que en trobaríem més.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...