"VIU COM SI HAGUESSIS DE MORIR DEMÀ, APRÈN COM SI HAGUESSIS DE VIURE PER SEMPRE" Gandhi.

11 de nov. 2013

L'ARQUITECTE DE SOMNIS de Teresa Roig

Crec que he llegit tots els llibres de la Teresa Roig, el que em va agradar més va ser "Pa amb xocolata", i com aquest últim també és històric el vaig agafar amb ganes.
Diria que aquest llibre està entre una lliçó d'història, d'art, d'arquitectura i una novel·la amb amors, odis, ambicions, enganys... L'autora combina la vida i trajectòria d'Antoni Gaudí amb diverses històries de la burgesia Barcelonina, que a través de les seves cases i palaus mostraven al món una cara que no sempre era la mateixa que l'existent a l'interior d'aquests magnífics edificis.
No he llegit aquest llibre en exclusiu. Resulta que llegir-lo et fa agafar ganes de visitar l'obra d'en Gaudí, i com no la tinc tant a mà com altres, quan feia uns quants capítols que llegia vaig buscar un llibre que sabia que tenien els meus pares: "Gaudí". un llibre ple de fotografies de tota l'obra de l'arquitecte. Així quan parlava de les seves construccions, jo anava mirant les fotos mentre llegia.
Llegiu-la i entrareu una mica en la vida d'un dels nostres grans genis.

1 comentari:

Mireia ha dit...

Només he llegit un llibre d'aquesta autora i em va agradar potser m'animo amb aquest. Si em passa la mandra lectora...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...