11 de nov. 2013

L'ARQUITECTE DE SOMNIS de Teresa Roig

Crec que he llegit tots els llibres de la Teresa Roig, el que em va agradar més va ser "Pa amb xocolata", i com aquest últim també és històric el vaig agafar amb ganes.
Diria que aquest llibre està entre una lliçó d'història, d'art, d'arquitectura i una novel·la amb amors, odis, ambicions, enganys... L'autora combina la vida i trajectòria d'Antoni Gaudí amb diverses històries de la burgesia Barcelonina, que a través de les seves cases i palaus mostraven al món una cara que no sempre era la mateixa que l'existent a l'interior d'aquests magnífics edificis.
No he llegit aquest llibre en exclusiu. Resulta que llegir-lo et fa agafar ganes de visitar l'obra d'en Gaudí, i com no la tinc tant a mà com altres, quan feia uns quants capítols que llegia vaig buscar un llibre que sabia que tenien els meus pares: "Gaudí". un llibre ple de fotografies de tota l'obra de l'arquitecte. Així quan parlava de les seves construccions, jo anava mirant les fotos mentre llegia.
Llegiu-la i entrareu una mica en la vida d'un dels nostres grans genis.

1 comentari:

Mireia ha dit...

Només he llegit un llibre d'aquesta autora i em va agradar potser m'animo amb aquest. Si em passa la mandra lectora...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...