9 de set. 2013

BLOC ENLLAÇAT

Benvinguts des de La Casa Del Racó
Jo llegeixo majoritàriament en català, però també ho faig en castellà  i una mica en anglès... i m'agradaria poder llegir en tots els idiomes existents per tal que llegir els llibres tal i com els han escrit els seus autors.
Al món hi ha moltes cultures, moltes parles, moltes costums... que tots hem de saber respectar. 
M'agrada la nostra cuina (potser massa i tot), els nostres monuments, els nostres genis. Em ballen els peus quan sento una gralla, se'm posa la pell de gallina quan veig els nostres castellers, quan ballo sardanes estrenyo fort les mans i el cor em batega fort, perquè...
CCATALANA
I ara, us enllaço amb el bloc següent Ensucrat.

23 comentaris:

McAbeu ha dit...

Respectar els altres sense perdre res del que som, una bona recepta!!

Sergi ha dit...

Ostres, deixa'm començar dient que has fet un escrit molt maco i que a mi també m'agradaria poder llegir en totes les llengües, però fem el que podem. El que passa és que una part del post m'ha fet especial gràcia, bé, el que m'has fet pensar. Se't posa la pel de gallina... si em veiessis a mi de casteller, sí que se't posaria la pell de gallina, però de l'ensurt, hahaha! Res una petita broma, que no n'hi ha per tant!

Carme Rosanas ha dit...

Molt bonic el post. M'encanta, amb tantes veritats que jo també signaria, totes... (desgraciadament, menys una, llegir en anglès, massa massa justet pels llibres, però puc llegir en francès, al manys i ho practico força) :)

jomateixa ha dit...

ja se que és broma, però igualment sempre em fa patir molt veure com es van enfilant.

El porquet ha dit...

Crec que quan a tu se't posa la pell de gallina, ja pots pujar-hi de peu, a mi també se m'hi posa! Sentiments compartits que ens confirmem aquest sentiment d'unitat, de nació, de poble en moviment! I com sempre hem fet els catalans i seguirem fent, amb total respecte per totes les llengües del món!

Garbí24 ha dit...

això va de debò, estem enllaçats i units per fer callar totes les boques que facin falta. Bona diada

Sergi ha dit...

Ben explicat. Hi ha qui diu que molts catalans som provincians i que ens mirem massa el melic i que en aquesta societat global blablabla.

Valorar la cultura que es fa aquí i ajudar a conservar-la perquè no es fa enlloc més (això que fan quasi tots els països amb la seva cultura) és la nostra responsabilitat com a poble.

Igual com seria absurd deixar ensorrar esglésies romàniques "perquè al món hi ha edificis molt més importants", és absurd deixar perdre la nostra llengua i la nostra cultura, hi hagi el que hi hagi al món.

M. Roser ha dit...

M'agrada això que dius...El fet que vulguem aconseguir el nostre somni, no vol dir que haguem d'excloure a ningú...
Petonets de llibertat.

Ignasi Calvo ha dit...

Descrius molt bé el que és un dels elements que donen força qualsevol cultura: el màxim respecte a les altres cultures!
Bona Diada!

Anònim ha dit...

Coincidim en gustos i sentiments. T'agafo de la mà i puntejo amb tu la dansa de la via. :-)

montse ha dit...

Els llibres ens ajuden a enlairar somnis i descobrir noves cultures,
Enllaçats mà a mà ens donem a conèixer arreu.

Galionar ha dit...

És des del respecte que ens podrem entendre i no pas des de la provocació sistemàtica. Tan de bo tothom ho pogués entendre així...
Molt bona diada!

Quadern de mots ha dit...

Al final he arribat, tenim una via-blogs molt llarga i diversa, és fantàstic.

Bona diada!!!

Eduard ha dit...

Bona diada!!! I excel·lent idea per multiplicar llaços!

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

Hem de respectar per poder demanar respecte per nosaltres. ¿qué millor que poder llegir un llibre amb la seva llengua?
I com deia la gran Carulla “El meu independentisme no va contra ningú. Admiro la llengua i la cultura del poble espanyol. La vull al costat, com a amiga, en llibertat”

jpmerch ha dit...

Bona diada!

Rosa Maria ha dit...

Bona diada

Mònica Tarradellas ha dit...

Bona Diada, jo demà continuo la cadena, ja que sóc la següent baula!!! Una abraçada!

teresa Duch ha dit...

Em repetiré, és un excel·lent post, breu, però que diu molt. Bona diada, jomateixa, per tu i per tothom!

Elfreelang ha dit...

Bona diada! bona via!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Bona Diada! Del blog a la carretera i de la carretera al món!

Audrey ha dit...

M'ha agradat molt el teu post!, comparteixo aquesta pell de gallina quan veig els castellers, m'agrada l'alegria de les gralles, els timbals...i el llegir en català i castellà, anglès. Sí sóc catalana!. Queda clar de manera ben bonica.

sargantana ha dit...

tambe jo ho soc i mai n'estat tant tan orgullosa com ara

gracies per la teva aportacio a la cadena de blogs per la independencia

;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...