2 d’ag. 2013

EL MONJO QUE ES VA VENDRE EL FERRARI de

Aquest és un llibre d'autoajuda amb forma de novel·la. Això cal que quedi clar, per què pot ser que algú el compri pensant que amb aquest títol és una novel·la divertida. La veritat és que això és el que vaig pensar jo el primer cop que vaig veure'l a la llibreria.
En el primer capítol, un advocat amb molt renom i una gran addicció a la feina pateix un infart. No arriba a morir-se i decideix canviar de vida. S'ho ven tot i passa tres anys aprenent a viure millor amb uns monjos. Després d'una gran transformació física i sobretot psíquica vol transmetre els seus coneixements per tal d'ajudar a altres persones a gaudir de la vida.
Així doncs, aquest llibre està especialment recomanat pels que busquen una guia per millorar la seva vida. Si els resultats després de llegir el llibre són favorables o no suposo que ja dependrà de moltes altres coses...

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Me n'han parlat bé, però no el llegiré, ara mateix no tinc ganes que m'inflin el cap. A més, els monjos tenien internet? Si és que no, queda descartat.

rits ha dit...

Aquest és el que es va vendre com la pòlvora després que el rocomenés en Carles Puyol, diria.

Sembla interessant.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...