1 de jul. 2013

M-31 BENVINGUT A LA TERRA de Sergi Mo

Una nova editorial, LIBRISTIC. Sembla que com més ens apreten més ganes tenim de ressorgir. Aquest cop digital. He de reafirmar que el que més m'agrada és tenir un llibre a les mans, però també he de reconèixer que, mirant-ho des del costat dels escriptors, no sempre és possible publicar un llibre, o des del costat dels lectors, gastar-se massa diners en la quantitat de llibres que alguns serien capaços de llegir-se. Així que n'hi ha d'haver per a tothom.
És una editorial en línia que també vol apostar pels joves escriptors i que ens presenta una filosofia editorial de cost zero per a l'autor i llibres al preu de refresc per al lector. 
M-31 Benvingut a la Terra és una novel·la de ciència ficció. Una novel·la molt divertida on un valent suplanta un taikonauta en el viatge més important de la historia de la humanitat. L'autor m'ha tingut intrigada tota l'estona fent-me anar endavant i endarrere, remenant la perdiu, com diuen al meu poble. potser per això, o per la meva impaciència, m'esperava un final una mica més impactant.
Un llibre per passar una bona estona.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...