12 d’abr. 2013

LAS AVENTURAS DE LA PRINCESA I EL SEÑOR FU de Patrick rothfuss

Com enyoro llegir en Patrick Rothfuss i l'espera de la tercera part de El Nom del Vent s'està fent llarga, vaig buscar aquest "conte".
De lletra no n'hi ha massa. La suficient, amb uns dibuixos fantàstics i molt explícits. És un conte clar i concís, però l'autor ens remarca que NO és per a nens. Encara que jo puntualitzo que hi ha nens de tota mena, com la nostra princesa protagonista.
El conte té tres finals, si us decidiu a contar-lo a la quitxalla o voleu un final feliç, quedeu-vos amb el primer, si continueu fins al segon segur que no s'hi conformaran i tindreu problemes. Si us decidiu a continuar i arribar fins al final, comprovareu que les coses no sempre són el que semblen... 
Aquest llibre no sabia com etiquetar-lo... ja que no tinc l'etiqueta d'humor negre.

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Com??? Hi ha una obra de Patrick Rothfuss disponible i jo no estic anant a comprar-la?? Què faig a la feina quan hi ha coses evidentment més importants! Aaaaiiiiii! On el trobo?

jomateixa ha dit...

És molt diferent dels seus llibres, però tampoc et deixa indiferent.

jomateixa ha dit...

Ara no hi havia pensat XeXu... Sobretot no li deixis llegir al teu gat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...