19 de febr. 2013

SHERLOCK HOLMES A L'AMERICANA...

Sherlock Holmes. No crec que pugui ser oblidat mai. Deu ser increïble ser capaç de crear un personatge així...
Últimament crec que torna a estar especialment de moda. A més de les pel·lícules, hi ha un bon grapat de sèries que encara que no siguin exactament del personatge han adoptat l'esquema creat per Sir Arthur Conan Doyle. També han proliferat les versions del mateix personatge, modernitzant-lo i transportant-lo a l'actualitat. Ja vaig parlar d'una sèrie fa poc temps i fa unes setmanes ha començat última: Elementary. Un Sherlock Holmes a qui li exageren les manies, els tics o les fòbies una mica massa; un doctor Watson, que en aquest cas és una doctora; però una sèrie que bàsicament continua tenint el patró original traslladat als nostres dies. Els americans ja ho fan això d'exagerar una mica les coses. Es fa una mica estrany sentir com es diuen Holmes o Watson l'un a l'altre, però al final t'hi acabes acostumant.
Amb tots els pros i els contres, no ho puc evitar, i ja em veus enganxada a la sèrie com abans he fet amb les altres i com suposo que continuaré fent en futures. 

7 comentaris:

Garbí24 ha dit...

doncs a gaudir-ho, toithom fa amb el seu temps el que vol.........

Salvador Macip ha dit...

Doncs mira, jo sóc molt holmesià però amb aquesta no vaig poder passar del primer capítol...

jomateixa ha dit...

El primer capítol també el vaig deixar a mitges, però vaig tornar a caure en la temptació i el segon el vaig veure sencer...
La veritat és que m'agraden molt més les versions angleses, semblen una mica més autèntiques.

Mr. Aris ha dit...

Es veritat, el sherlock torna a esta de moda. Aquesta sèrie no em desagrada, també hi estic enganxat, tot i que l'anglessa es molt millor

Anònim ha dit...

És cert, això de les sèries és ben curiós
quan menys t'ho esperes, t'hi engantxes
a mi m'ha passat amb Walking dead, i mira que hi surt penya chunga
vaig veure un capítol de Elementary i no em va dir gran cosa. Sovint em passa que quan fan les reposicions, llavors m'hi engantxo
coses de la tele...

Assumpta ha dit...

Quan la fan? On la fan? dies? hores? explica, explica, explica...

jomateixa ha dit...

Els dimarts a "QUATRO" desprès d'un capítol de "Castle".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...