13 de febr. 2013

QUI EL VOL LLEGIR?

Aquest mes jugarem a endevinar Quin Llibre és? 
No se si us hauria de donar pistes per què la pista hauria de ser la foto, que és un trocet de la portada. Potser si veig que us costa en deixaré anar alguna als comentaris.
Recordeu que NO heu de deixar les respostes als comentaris. Les heu d'enviar a:
tumateix.llibres@gmail.com
El premi: El mateix llibre que heu d'endevinar, que us enviarà l'autor amb una dedicatòria i potser alguna coseta més. Ups, això quasi que podria ser una pista...
Bé, teniu temps fins dissabte 16, després us faré saber com farem el sorteig.
ENCERTANTS:
Papallona blava; Isabel R.; Fanal Blau; Amb bonsulls; XeXu; Magazine; McAbeu; 

15 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ara mateix no en tinc ni idea...

Sergi ha dit...

Ostres tu, després d'un primer cop d'ull, no en tinc ni idea. Aquest cop serà difícil, veig. Més tard m'hi torno a posar, això no pot ser!

sa lluna ha dit...

Sembla molt difícil, ni amb les ulleres ho tinc clar :)

Aferrades i bon dia!

Olga Xirinacs ha dit...

M'ho imagino.

jomateixa ha dit...

No penso donar cap pista. Al menys fins demà...

M. Roser ha dit...

Suposo que qui l'hagi llegit ho té més fàcil, ja que recordarà la portada...Jo, res de res...

Sergi ha dit...

No hi ha manera, tu! Torno per dir que ho he tornat a intentar, però que no. A veure si amb les pistes que promets per demà...

jomateixa ha dit...

Bé aquí tenim les Super Pistes:
- A més d'escriptor, també és un blocarie molt actiu.
i per acabar-ho de regalar...
- També li agrada molt jugar.
Apa! ara sí que crec que ho he deixat bastant clar.

Isabel R. ha dit...

massa dificil, no se pas quin llibre pot ser!!!!

Papallona blava. ha dit...

Amb les pistes que ens has donat crec que ho tinc molt clar. Ara mateix t’ho envio al mail.
Una abraçada.

Anònim ha dit...

Ei, penso que ja ho sé.
T'ho envio per correu!

Assumpta ha dit...

És que no tinc ni la menor idea... semblen trossos de roba... de roba?

McAbeu ha dit...

Arribo una mica tard i m'he trobat mitja feina feta. Amb les pistes em sembla que ja l'he trobat. Ara mateix t'envio el mail.

jomateixa ha dit...

Amb el que ha dit l'Assumpta crec que ja està tot dit...

Carme Rosanas ha dit...

Si no sóc capaç d'endevinar un llibre que tinc i que he llegit i que a més conec l'autor... uff! això és la decadència total! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...