31 de gen. 2013

LA VIDENT de Lars Kepler

Doncs aquest tercer llibre de l'investigador Jonas Linnas m'ha agradat més que el segon. Com els altres, també té molta agilitat. Capítols curts i un no parar. No n'hi ha prou amb l'assasssinat d'una adolescent i una monitora, a sobre, quan la sospitosa roba un cotxe resulta que hi havia un nen a dintre. 
Durant el llibre també descobrirrem més detalls de la vida personal de l'investigador, que resulten molt intrigants i que no ens desvetllen tot el que volem saber. Suposo que així ens preparen el terreny per que seguim atents als propers llibres. 
S'ha de reconeixer que els autors saben jugar amb les angoixes. Tot i que hi ha moltes escenes "tipiques" d'angoixa provocada, d'aquelles que quan surten en una pel·lícula, ja saps que ara la porta estarà tancada, o que per molt que corri l'atraparà o que no hauria d'anar a les fosques que sempre hi ha algú amagat... Bé, malgrat trobar-te algunes situacions, com ja he dit típiques, igualment acabes angoixat i patint pel que vindrà.
La veritat és que cada cop que deixaba de llegir se'm quedava al cos una sensació d'intranquilitat, el patiment enganxa i costa de deixar de pensar en el llibre encara que l'hagis tancat. El final no és massa impresionant, però últimament no se que em passa que no trobo finals prou impactants.

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Encara no m'he estrenat amb aquesta gent, i no sé si ho acabaré fent. Com ja he dit altres vegades, els llibres són a casa els meus pares i només hauria d'allargar la mà, però ja saps que tinc certa reticència amb els suecs...

Sandra Valentín ha dit...

Hola!
La tinc a la llista de pendents. A veure si em passa com a tu i m'agrada més que l'anterior (em va decebre una mica, la veritat).
Petonets

El porquet ha dit...

Mmmm, no sóc massa fan d'aquestes novel·les de crims i misteris amb aires nòrdics. Em vaig llegir la famosa trilogia i amb prou feines la vaig poder acabar. No negaré, però, l'èxit rotund que estan tenint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...