22 d’oct. 2012

QUI ELS VOL?!

Els meus jocs i concursos sempre estan destinats al públic "adult", però l'any passat pels vols de Nadal ja vaig dedicar-ne un als més petits. Gràcies a Estrella Polar tinc dos exemplars de L'arca de Babel d'en Màrius Serra, que busquen lectors.
Per guanyar-los només haureu d'endevinar aquestes dues endevinalles.
La primera està relacionada amb el bloc:
No té arrels, branques ni soca
i ple de fulles està
Qui ho endevinarà?
La segona la trobo molt divertida:
Llegit pel dret
es un animalet,
llegit pel detràs
és un animalàs
Si voleu participar recordeu que NO es pot posar la solució als comentaris, NI DONAR PISTES! que són molt fàcils. Envieu la resposta a:
tumateix.llibres@gmail.com
Segur que si us toca aquest conte us agradarà, si teniu nens n'estaran molt contents, si no en teniu el podeu regalar a algun nebodet, amiguet o a qui sigui. 
Us dono fins aquest divendres, dia 26, per encertar-ho i després faré el sorteig, aquest cop hi haurà dos guanyadors.
ENCERTANTS:
Bugaderes39;

6 comentaris:

sa lluna ha dit...

Doncs tinc la primera, però la segona encara nooo!

Aferradetes i bon dia.

Sergi ha dit...

Si en Mac ens ho posés tan fàcil al Xarel-10! Però va, deixarem que aquest se'l quedin els més menuts.

McAbeu ha dit...

Va XEXU, no et queixis que algunes de les meves endevinalles són tan fàcils com aquestes i fins i tot més. En la segona part del que dius sí que et dono la raó, deixarem que aprofitin el premi els més menuts o per qui tingui nens que segur que gaudiran molt del llibre.

Drapaire de mots ha dit...

la primera siii, però m'hauré de pensar la segona. Tinc uns renebots que gaudirien molt d'aquest llibre, segur!

Bugaderes39 ha dit...

Visca, visca, les he encertat!!! Ara creuarem els dits de mans i peus perquè la criaturada de casa el vegi passar per la porta...

jomateixa ha dit...

XeXu, McAbeu, sou molt generosos. Segur que us ho agrairan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...