7 d’ag. 2012

EL CLUB DE LOS VIERNES SE REUNE DE NUEVO de Kate Jacobs

Bé, ja he llegit la segona part. La primera em va deixar una mica... i no ho podia deixar pas a mitges.
L'amistat de les dones del club s'ha refermat i ara hi ha una confiança cada cop més sincera. Com diuen en el llibre, el club és un lloc de riures, d'amistat, però sobretot de renovació i de reinvenció. Cosa que tots hem de fer constantment per adaptar-nos al que la vida ens va enviant. Com en alguns jocs virtuals, hem d'aconseguir anar passant pantalles. 
El primer et deixa una mica tocat, però aquest segon diria que gairebé acaba massa bé i tot.
La veritat és que són uns llibres que es deixen llegir amb facilitat, les pàgines passen que ni te n'adones. 
No és fan tan ràpid els treballs amb punt que vaig començar després de molt temps sense tocar unes agulles. Però com molt bé vareu dir en alguns comentaris, això és com anar amb bicicleta, no s'oblida. Al poc les mans ja anaven fent soles i seguint la idea de l'Assumpta, aquí teniu una foto de la feina feta.


7 comentaris:

sa lluna ha dit...

T´han quedat xulíiiiiiiiiiissims!
De XL també en fas?? ;)

Una aferrada.

jomateixa ha dit...

Això de fer-los tant foradats té l'avantatge que es dona molt i segur que no et cal una XL.

Assumpta ha dit...

Molt, molt, mooooooooolt bé!!! :-)) sí, senyora!!! :-))

Et felicito!! segur que has passat una bona estona, has recordat moments agradables, t'has divertit i, a més, les nenes estan contentíssimes!! (i ben guapes!!) :-)))

Aquest llibre fa agafar ganes de posar-se a fer mitja, oi? Ara et falta la tercera part!! :-)))

jomateixa ha dit...

segur que n'hi ha tres? quan els vaig demanar em van dir que només n'hi havia dos.

M. Roser ha dit...

Caram, quins jerseis més "xulos"...Alguna vegada he fet mitja, però si perdo punts m'empipo!
Petonets.

Sandra Valentín ha dit...

Molt xulis aquests jerseis! Veus com sí te'n recordaves de fer mitja?

A veure si li arriba aviat el torn al primer en la meva llista de prioritats, que m'has fet venir ganes de llegir-lo.

Ens llegim!

Petonets

Assumpta ha dit...

Sí, sí que n'hi ha tres! No és cap broma!! :-))

Mira aquí :-)

Jo els he llegit tots tres!! :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...