31 d’ag. 2012

9.-QUIN ESCRIPTOR ÉS?

Jo sóc la primera de trobar complicat això d'endevinar persones només veient un trocet de la cara, o veient-los quan eren petits. Quan ho intento a Ca l'Assumpta o a Can McAbeu, no en pesco ni un. Tot i que, tots els que he posat jo tenen com a punt comú que n'he parlat en el bloc i a tots els podreu trobar a ESCRIPTORS. A més no cal que els endevineu a la primera, us deixo fer alguns intents més...
Com, PER FI, faig vacances i he decidit aguantar uns dies sense tocar cap ordinador. Us ho posaré fàcil. Diria que regalat...
No en calen pistes. Superfàcil. Ara, a veure si feu un repasset pels altres escriptors per si n'endevineu algun altre.
Recordeu que NO podeu deixar les respostes als comentaris! (encara que SÍ que podeu deixar comentaris), envieu-les a: 
tumateix.llibres@gmail.com
ENCERTANTS:
Assumpta; McAbeu; XeXu; Yáiza; Isabel R.; Magazine;
No patiu si tardo a posar els encertants. Estic de VACANCES... heeeeheeehe!!!



8 comentaris:

Assumpta ha dit...

Hehehe i tant que és fàcil!! :-)))) Ara mateix t'envio la solució, sense fer cap comprovació ni res :-DDD

McAbeu ha dit...

He de dir que és més fàcil per alguns que per altres però si que has estat generosa, si. :-DD
Molt bones vacances, JOMATEIXA i fins la tornada!!

Sergi ha dit...

Caram, a primer cop d'ull a mi no em sembla tan fàcil! Però si aquesta gent d'aquí dalt ho han encertat més val que m'espavili, que ja no sóc a temps de trencar-los les cames. Vaig a fer treball d'investigació.

Yáiza ha dit...

Ostres, doncs jo no tinc ni idea de qui és la senyoreta de la foto!! I aquests tres ja l'han encertada!! Em prendré l'entusiasme de l'Assumpta com una pista, em sembla...

Isabel R. ha dit...

Dons no em sembla gens de facil, crec que em costarà adivinar-lo

M. Roser ha dit...

A mi tampoc em sona, aquesta carona...
Bones vacances, estas de sort perquè fa més fresqueta.
Petons.

Assumpta ha dit...

Veeeeeeeeus? ;-)) He entrat únicament a veure si ja l'havies trobat! :-DDD

Anònim ha dit...

i dius que aquesta senyora es una escriptora famosa? llàstima, ja ho tenen això els escriptors que les seves cares son bastant anònimes....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...