1 de juny 2012

6.- QUIN ESCRIPTOR ÉS?

M'ha fet molta gràcia quan li he vist les botetes i els mitjons. Jo tinc una foto que vaig igual.
Bé, anem per feina. M'he fixat que alguns dels escriptors que heu d'endevinar han estat entrevistats per mi. bé doncs, ella també. Uuíí, ara potser m'he passat amb la pista, potser no n'hauria de donar cap més, però... si hagués de parlar sobre els seus llibres us diria que els té de temàtiques molt diferents.
Ah! i m'ha enviat un dels seus llibres per afegir-lo al lot que sortejaré a final d'any entre tots els encertants!!


Recordeu que NO podeu deixar les respostes als comentaris, envieu-les a: 
tumateix.llibres@gmail.com
Feu també un repàs als altres escriptors, a veure si els endevineu.
ENCERTANTS:
Isabel R.; XeXu; Yáiza; Magazine; McAbeu;

1 comentari:

Assumpta ha dit...

Quina nena tan maca!! :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...