11 de maig 2012

ELS DIARIS DE CARRIE de Candace Bushnell

Últimament crec que llegeixo massa llibres per adolescents. Però és difícil que entri un llibre per casa i el deixi passar de llarg.
La meva filla va insistir en llegir-lo. Moltes de les seves amigues ja ho havien fet i els havia agradat moltíssim...
Mirant les dues visions que han llegit aquest llibre: per a la meva filla ha estat un sac de descobriments, per a mi ha estat com veure una pel·lícula que ja has vist molts cops.
Encara que passin els anys els adolescents sempre són adolescents i crec que aquest llibre retrata força bé les situacions que aquests viuen. 
He llegit que algunes recomanacions el comparen amb "Sexe a Nova York". Bé, suposo que això atrau lectors, però a mi més aviat em va espantar a l'hora de deixar-lo llegir a la meva filla. Per això el vaig agafar abans que ella el comencés. He de dir que el llenguatge és planer i que tot i que parla clar, tampoc es passa de la ratlla.
Quan li vaig dir a la meva filla que si no entenia alguna cosa me la podia preguntar, la seva resposta va ser del tot la d'una adolescent: "ho entenc tot".
Bé, només una petita crítica, l'autora es concentra en explicar les "petites catàstrofes" que viuen els adolescents de forma real i divertida alhora (en això potser si que segueix l'estil de "Sexe a Nova York"), cosa que està bé i fa que el llibre es llegeixi amb facilitat, però crec recordar que quan era adolescent també em van passar un bon munt de coses divertides sense que acabessin en embolics.
Aquest diria que l'he trobat massa per adolescents...

2 comentaris:

Jordicine ha dit...

Doncs aquest directament pel meu fill ;) Una abraçada.

Alba ha dit...

Jo ja espero el segon llibre

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...