13 de febr. 2012

TORN DE NIT de Agustí Vehí

"Un vodevil negre i policial a l'Empordanesa"
Amb aquesta frase ens defineixen molt bé el llibre. 150 pàgines on no et treus el somriure de la boca i on a estones fas una d'aquelles rialles que, si estàs en públic, fan que la gent se't quedin mirant com si estiguessis boig.
El llenguatge planer i àgil amb que està escrit ens fan del tot creïbles els personatges i ens faciliten la lectura fins a tal punt que te'l podries empassar d'una tirada.
Els protagonistes: el torn de nit de la Guàrdia Urbana de Vilaclara. Un equip on hi ha una mica de tot i en el que destaquen dos guàrdies amb molta experiència però una atracció fatal per les catàstrofes... L'autor enllaça magistralment un embolic rera l'altre, i ens relata una setmana ben moguda en la feina d'aquests agents.
Molt recomanable, us farà passar una bona estona.


7 comentaris:

Sergi ha dit...

Mira, ara feia dies que no tenia l'oportunitat de dir, en algun dels blogs de ressenyes que segueixo, 'me l'apunto!'. I sí, me l'apunto a la llibreteta, m'has convençut de la manera que en parles, i em sembla que ha n'he sentit a parlar bé en altres bandes, així que quan surti de cacera, vindrà cap a casa.

Anònim ha dit...

Jo ja he llegit la novel·la. Es realment diveritida. Tot un vodevil que com bé diu jomateixa és molt recomanable.

gripaublau ha dit...

Fa poc vaig llegir "Ginesta pels morts", d'aquest mateix autor, i em va agradar molt. M'apunto la novetat, gràcies, no dubto que pagarà la pena.

Assumpta ha dit...

Caram, en parles d'una forma engrescadora! El tindré en compte!! :-))

jomateixa ha dit...

A mi m'ha agradat molt l'estil de l'autor, segur que no serà l'últim que llegeixi d'ell.

jo no sé ballar ha dit...

no el coneixia, però fa molt bona pinta... apuntat!

Anònim ha dit...

Molt bona recomanació. Feia temps que no reia tant amb la lectura. Gracies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...