16 de gen. 2012

US REGALO ELS VOSTRES MICROCONTES

Sempre aprenem coses noves i aquest món virtual està ple de lliçons. No fa massa en Garbí ens descobria com tenir el bloc amb paper...
Doncs bé, jo m'hi he apuntat i seguint els seus consells ja tinc el bloc imprès. No va ser fàcil, perquè el meu bloc té altres blocs satèl·lits i primer vaig fusionar el de TUMATEIX amb el de SINOPSIS (que ara ja no existeix) i així vaig poder tenir els dos en un. El que si que va ser fàcil va ser seguir les instruccions d'en Garbí i aconseguir el bloc amb PDF llest per passar amb paper...
Però després vaig pensar que el bloc satèl·lit JOC DE LLETRES es mereixia tenir un protagonisme especial, així que també el tinc en paper i en PDF...
I com molts dels que mireu aquest bloc heu participat en algun moment en aquests jocs de lletres, he pensat que potser també us interessaria tenir-los a ma. Per tant, us vull regalar aquest PDF dels joc des del 2009 fins al 2011. Així que si algú el vol, que me'l demani i li enviaré per mail.
Podeu rellegir-los sempre que vulgueu al JOCS DE LLETRES, però com diu en Garbí: "Qui diu que tot el que escrivim estarà per sempre més als servidors del nostre estimat blogger?..."

6 comentaris:

Assumpta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Assumpta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Assumpta ha dit...

(Tercer intent)

Quina idea tan bona!!! Ja ho vaig veure a cal GARBÍ i em va encantar!:-))

Fa temps ho vaig provar amb el meu blog, però hi tinc tantes imatges que em va dir que s'hauria de partir en volums hehehe... no ho vaig fer, però algun dia he de mirar a veure si me'n surto :-)

T'he reenviat el tutorial que em va passar en MAC per centrar les fotos amb un intent d'explicacions meves. Espero que et serveixi... si no... ehem... llavors ja haurem d'acudir a ell que en sap moooolt més :-DDD

Garbí24 ha dit...

jo el vull...i tant que si....ja saps: garbi.24@gmail.com

i gràcies per la publicitat de casa meva....;)

jomateixa ha dit...

gràcies Assumpta
ara mateix us l'envio.

bajoqueta ha dit...

Jo també como no!

No per despreciar a blogger ni a ningú però trobo molt bé que ho hagis fet.

Jo estic encantada de que els 365 contes arriben a estar amb paper no seria el mateix. I trobo molt bé que ho facis amb els teus escrits :)



lhortdebajoqueta@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...