11 de des. 2011

EL TEMPS S'ACABA . . .

No crec que ho hagués dit abans però treballo en un lloc on l'OLI és el protagonista, i aquest mes és un mes de molta feina, això es nota en el ritme de les meves lectures i naturalment en el ritme del bloc.
No se si vosaltres també teniu molta feina però... el temps s'acaba! i us recordo que encara podeu enviar microcontes pel JOC DE LLETRES i sobretot us volia recordar que teniu dues imatges per endevinar del joc de QUIN LLIBRE ÉS?, què de moment té un únic encertant... en McAbeu...
De veritat li voleu posar tant fàcil...???

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Ostres, ostres, m'he empanat! T'he de dir que estic inspirat 0 per fer el microconte, em sap greu! Però miraré això del 'quin llibre és', que me'n vaig oblidar, ni que sigui per no posar les coses tan fàcils a en Mac!

M. Antònia ha dit...

Jo no sé quin llibre és. Però et dic hola i que no et cansis massa, i no tinguis fred. No sé en quines condicions es treballa ara l'oliva.

Garbí24 ha dit...

fes la teva i tranquil·la que per aquí està tot com una bassa d'oli.

jomateixa ha dit...

En XeXu és ràpid i ja els ha encertat, a veure si us aneu animant...
M.Antònia, jo estic ben calentona fent números i vendes, encara que aquests mesos em toca treballar fins i tot els diumenges... però els pobres que han de collir les olives no s'estalvien pas el fred...
Garbi, sempre intento trobar alguna estoneta per fer un petit repàs als blocs, encara que en voldria seguir tants que no dono per tots...

Assumpta ha dit...

Ostres!! En Mac?? No em diguis!! :-DDD

Jo he fet dos petits relats ;-)

Però el llibre... mmmmm... no en tinc ni idea...

McAbeu ha dit...

És clar que no m'ho heu de posar tan fàcil, que és molt divertit intentar descobrir els llibres amagats de la JOMATEIXA. :-))

Una vegada dit això, deixeu-me enviar un missatge personal per en XEXU que veig que s'hi ha posat i que ja ha trobat la solució: Xexu, tens dos punts negatius al meu Concurs!!. :-DDD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...