"VIU COM SI HAGUESSIS DE MORIR DEMÀ, APRÈN COM SI HAGUESSIS DE VIURE PER SEMPRE" Gandhi.

18 de nov. 2011

SORPRESA!!

Aquest bloc el vaig començar parlant dels llibres que anava llegint. He anat ampliant els temes per parlar una mica de tot tipus de llibres i ara a més parlo també dels que llegeixen les meves filles.
Per això les meves col·laboradores creuen que és injust que no hi hagi també concursos per a nens...
Doncs, aquí el tenim! EL PRIMER CONCURS PER A NENS!!
Jo, Elvis Riboldi és la primera sèrie de novel·la gràfica infantil feta íntegrament a casa nostra.  Agradarà a petits i també a grans ja que està ple d'ironies sobre temes molt actuals. I a més... també serà el protagonista d'aquest concurs.
Com participar-hi...
  • Els nens hauran de fer un dibuix de l'Elvis o d'algun dels personatges que surten al llibre. No cal que estigui perfecte, poden utilitzar qualsevol tècnica, fins i tot l'abstracta...
  • La edat per a participar-hi serà de 0 a 12 anys.
  • L'heu d'escanejar o fotografiar i enviar per mail a tumateix.llibres@gmail.com
  • Haureu de dir-me el nom del nen/nena i (per no repetir noms) el nom del vostre bloc o si no en teniu, un sobrenom i també l'edat. ex: Anna (tumateix) 5 anys o Josep (pintabé) 2anys...
  • Teniu temps fins al 6 de Gener.
  • Donaré un número per família, si son més d'un germà, no feu trampes i m'ho envieu junt. Així serem més justos i els premis aniran més repartits.


    Podreu veure tots els dibuixos dels participants a TUMATEIX COLORS.
    Els premis seran: un llibre de Jo, Elvis Riboldi o un de Pesquis i Baliga.
    Dibuixar l'Elvis i els seus amics no és pas tant difícil, com podeu veure en aquest vídeo.


    4 comentaris:

    McAbeu ha dit...

    Una bona iniciativa.

    Elfreelang ha dit...

    Llàstima no ser una nena! molt ben pensat!

    Assumpta ha dit...

    Em sembla una idea molt, molt bona!! Et felicito a tu i a les teves col·laboradores! :-))

    jomateixa ha dit...

    Tots tenim nens a prop... fills, nevots... amics...
    animeu-los a participar!

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...