"VIU COM SI HAGUESSIS DE MORIR DEMÀ, APRÈN COM SI HAGUESSIS DE VIURE PER SEMPRE" Gandhi.

25 de nov. 2011

EN TEMPS DE CRISI... PA SEC!

Tots tenim clar que és temps de crisi, i crec que cada cop tenim més i més clar que per sortir-ne ens haurem d'espavilar sols...
Doncs tot xafardejant alguns blocs de cuina m'he topat amb aquest llibre. A molts de nosaltres ja no ens ho ha calgut viure, però en temps dels avis del pa no se'n perdia ni una engruna, fins i tot hi havia molta gent que el trobava més bo quan ja no era del mateix dia.
A mi, com suposo que passa a la majoria de gent, em sobra sempre pa, tot i que de tant en tant el meu marit encara em fa aquelles sopes escudellades tant nostres... I mira per on trobo que aquest llibre és força original. Mil maneres de no desaprofitar res i estalviar.
Si en voleu fer un tastet ho podeu fer AQUÍ.

7 comentaris:

maria ha dit...

Quina bona pensada. El trobo molt interessant.

Elfreelang ha dit...

Molt bona idea...pa sec per a fer sopes

M. Roser Algué Vendrells ha dit...

Hi he donat un cop d'ull i m'ha semblat un llibre molt interessant ja que se'n pot treure molt profit, sobretot per aprofitar el pa...és veritat que ,abans , si en compraves un d'aquells de dos quilos, era més bo quan tenia un parell de dies, no com ara , que si no és del dia sembla goma...
Bon diumenge,
M. Roser

maijo ha dit...

Fa molt bona pinta aquest pa sec. Gràcies per fer-nos-en memòria que la creativitat ens obre nous camins.

ANNAFS ha dit...

L' altre dia vaig sentir el Xavier que parlava d' aquest llibre per la ràdio. Ha de ser molt i molt recomanable.

bajoqueta ha dit...

Estic ameneçada de no comprar cap llibre més de cuina, però el vaig tenir a la mà l'altre dia :)

Em pareix molt bé aquest tipus de llibres.

Bé, jo és que el pa és com a sagrat, a quasi 5 euros que em va el kilo no tiro ni una molleta :)

365 contes
Terra de llibres

Savia ha dit...

Bollo rico, rico.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...