8 de set. 2011

VIVIR SIN JEFE i VIVIR SIN MIEDOS de Sergio Fernández

Segur que per a més d'un això seria un somni, altres creuen que treballar per un mateix és un calvari. El meu pare va aconseguir treballar sent el seu propi cap -encara que treballava al servei d'altres persones- i sempre m'ha dit: "És millor ser el cap d'un ratolí que la cua d'un lleó"
No sóc massa de llegir llibres d'autoestima. Molts cops en llegir-ne algun he pensat, "mira ara, aquest ha descobert el foc", però reconec que tot i que moltes coses ja les sabem, les anem oblidant o la rutina, els problemes, o qui sap què! fan que anem perdent coses pel camí que fèiem millor i que hem deixat de fer o que ens van ensenyar fa temps i hem oblidat o que mai hem sabut.
No tots els consells d'aquests llibres ens serviran a tots, ni ens ajudaran per a tot. Hem de saber destriar el que ens pot ser útil i us puc assegurar que en acabar-los tindrem un bon grapat de bones idees per millorar la nostra vida i la nostra situació laboral.
Aquí teniu també la web de Sergio Fernández per si hi voleu donar un cop d'ull:

7 comentaris:

Garbí24 ha dit...

tot i que només estic un graó per sota del jefe.....ja m'agradaria ja

Sergi ha dit...

Jo tampoc sóc massa d'autoajuda... i em sembla que prefereixo seguir sent-ho.

Alyebard ha dit...

I no n'hi ha cap sobre com matar-lo? i que no t'enganxin evidentment...

jomateixa ha dit...

Alyebard, pots anar a veure la peli
http://www.youtube.com/watch?v=otm9hdOIAK4
que fa molt bona pinta i sembla molt instructiva... jeje

jomateixa ha dit...

Ah... la peli es diu "Quiero matar a mi jefe"

Anònim ha dit...

La veritat és que sempre he pensat que el millor llibre "d'autoajuda" és una bona novel·la.

De tota manera no està de més estar atent a qualsevol suggerència, en especial si és anti-jefes.

M. J. Verdú ha dit...

Moltes gràcies per tan interessants recomanacions

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...