23 d’ag. 2011

LES CINC PERSONES QUE TROBARÀS AL CEL de Mitch Abot

Normalment no explico els finals però aquest cop si que us diré com acaba:
"Que tothom afecta algú altre i que aquest algú afecta algú altre, i que el món és ple d'històries, però que totes les històries són una."
Tots tenim algun pensament del que pot ser que passi després... després de la vida, després de la mort... i aquest llibre és el que ha triat Mitch Albom per imaginar-se el seu cel. De vegades ens sembla que tenim una vida ordinària, que no som gens especials i que quan deixarem aquest món,  alguns haurem passat quasi desapercebuts. En aquest llibre ens mostra un cel on cinc persones ens diuen com han influït a les nostres vides perquè anéssim seguint el camí que hem seguit i quina ha estat la nostra funció dins la roda de les vides que es van creuant. Perquè tots som importants d'una manera o d'una altra.
En aquest cas anirem veient la història de l'Eddie. Les cinc persones que ell es troba ens fan veure la seva vida i fan que ell vagi trobant el significat de tot plegat... i a la fi trobi la pau i el lloc on vulgui estar-se. El seu CEL.
Un llibre curt però molt emotiu

6 comentaris:

Sandra Valentín ha dit...

Aquest el tinc pendent de llegir! Ja et diré què em sembla ...
A reveure!

Mr. Aris ha dit...

molt interessant, un altre a la llista!

Jordi Guerola ha dit...

El vaig ressenyar al seu moment i em va agradar prou, tinc pendent l´altre bestseller d´este autor.

Conchamare ha dit...

La pedanteria sera siempre insoportable, por mucho que se la adorne.

Màgia ha dit...

Sembla una bona proposta, me l'apunto!

Montse G ha dit...

El vaig llegir fa ja molt de temps i em va semblar molt tendre, es d'aquests llibres que fan reconciliar amb el mon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...