5 de jul. 2011

LA GRAMÀTICA DE L'AMOR de Rocío Carmona

Quan vaig començar a llegir aquest llibre em vaig trobar alguns tòpics, algunes coses que les veia venir, però després vaig pensar que ja tinc una edat i que la protagonista és una adolescent que comença a enfrontar-se amb l'amor i tot el que envolta aquesta curta paraula: desenganys, malentesos, dubtes...
Rocío Carmona, en el seu primer llibre, ens mostra la manera de superar els primers entrebancs amorosos de la ma d'un professor molt especial, que alhora que ajuda a la protagonista a aprendre a conviure amb les complicacions dels primers amors ens va aconsellant llibres per llegir i bona música per acompanyar i entendre millor les complicitats de l'amor. (cosa que val per a totes les edats...)
Aquest llibre ha tingut un gran èxit (hi ha molta gent que vol aprovar aquesta assignatura...) i La Galera vol demostrar que els joves SI que llegeixen, així que el dimecres 6 de Juliol a les 17:30 faran la primera lectura pública de La Gramàtica de l'Amor a la llibreria Bertrand. Tots els que hi participin rebran un obsequi. No us ho perdeu.


1 comentari:

Barcelona m'enamora ha dit...

Aquest llibre l'he vist forces vegades i sempre el veig anunciat quan entro a buscar alguna paraula a diccionari.cat...però no m'he acabat de decidir...bé, pel que expliques es deixa llegir! Ho tindré en compte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...