27 de juny 2011

THEODORE BOONE, EL NOI ADVOCAT de John Grisham

Us agrada John Grisham? Doncs ara podreu deixar que els vostres fills també s'hi enganxin. 
Ha començat una sèrie amb un jove protagonista Theodore Boone, que farà arribar als més joves els temes judicials. Els seus pares son advocats i ell, que té 13 anys s'ha proposat exercir d'assessor dels companys de classe. El seu somni és arribar a ser un gran advocat i va per bon camí, coneix a tots els jutges i policies de la ciutat i li agrada assistir als tots els judicis que pot.
L'acusació d'un home innocent i la imminent posada en llibertat del veritable culpable li complicaran una mica la vida, però... d'això es tracta no?
molt recomanable.

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Que curiós! No m'imaginava que en Grisham podia escriure llibres juvenils, però té certa gràcia, oi? I pel que dius també és apte per a adults. Mira, ara m'ha fet gràcia, i ja sé què passa quan em passa això...

Anònim ha dit...

Doncs jo havia llegit a Grisham en la meva època juvenil. En realitat sempre l'he trobat un autor per a tot els públics, si és que calen tantes etiquetes per definir els autors literaris...

Assumpta ha dit...

Caram, caram, caram... això pot estar moooooolt bé!! Ja m'has fet venir ganes de llegir-lo!! :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...