14 de juny 2011

TOT ESTÀ PER FER de Pau Garcia-Milà

"Quan el món s'ensorri, fes-te emprenedor"
Tots ens queixem de la crisi. Però està comprovat que això no ens ajuda massa. Confiar que ens ho arreglaran els polítics encara ens ajuda menys... Així que la millor solució és espavilar-nos pel nostre compte.
Si teniu feina, perfecte, però molts no en tenen, altres tenen una feina imposada o que no era el que havien planificat fer. El Pau Garcia-Milà ens diu que no ens rendim, que no tinguem por de tenir idees noves ni d'intentar posar-les en pràctica. I sobretot que no tinguem por a fracassar. La meva avia, quan jo era petita, m'ensenyava a fer ganxet i punt i sempre deia, "fent i desfent s'aprèn". Doncs això ho hauríem de portar a la pràctica en tots els altres àmbits. 
Crec que aquest llibre no només serveix a l'hora de començar fer-se emprenedor, crec que llegir-lo ajuda i ens dona consells per qualsevol cosa nova que vulguem començar, qualsevol petit o gran projecte... fins i tot un bloc... Recordo que quan vaig començar amb aquest bloc, algunes persones del meu entorn em van dir: "i tu que en saps de llibres?"... "Doncs, jo en se llegir..."
Bé, jo l'he llegit amb quatre estones i és com si un amic us donés un cop de ma, com si t'injectés una dosi d'optimisme. Us confesso que el tindré sempre ben a prop per rellegir-lo aquells dies que tens ganes de "tirar la tovallola".
Si el voleu escoltar a mode d'introducció... és força interessant, sentint-lo sembla que realment... Tot estigui per fer...


6 comentaris:

òscar ha dit...

Vaig veure l’entrevista a l’autor i realment el noi sap transmetre optimisme i vitalitat.

I això, en el temps que toca viure, ja és tot un què.

Joan ha dit...

Conec EyeOs, i la idea és magnífica. Així que al llibre se li haurà de donar una oportunitat.

Assumpta ha dit...

Jo em queixo de la crisi, no tinc feina i ho tinc molt difícil per trobar-ne (l'edat i alguna petita dificultat afegida... res que no em permetés fer perfectíssimament una feina a mitja jornada)... per això vaig pensar i, una de les idees que vaig tenir va ser el meu blog-botigueta... però no tinc massa èxit, no :-(

I no em rendeixo, eh? jo vaig pensant, mirant de fer coses... però...

Hauré de mirar a veure si trobo aquest llibre a la Biblioteca perquè, evidentment, comprar llibres ara tampoc és queeee... ufff

Anònim ha dit...

Bona filosofia, tot està per fer i sempre s'ha de començar. Malament quan creus que tot s'acabat.

amunt i crits!en

magazine.cat ha dit...

Molt bo, ara mi mi fico, jajaja ;)

M. Roser ha dit...

Aquest noi l'he vist un parell de cops a la tele i és una passada, tan jove i amb tanta empenta...
JO , de moment "col·lecciono"llibres,
fa un temps que no puc llegir per un problema de vista...
Petons,
M. Roser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...