22 de des. 2010

AND THE WINNER IS...

No se si tindreu sort amb "La Grossa", però aquí si que toca...
Anem primer pel més difícil de triar. El jurat estava dubtós amb tres o quatre finalistes (que no diré qui son per no fer dentetes), però només en podia quedar un... El guanyador per mèrits és...
I el guanyador que ha triat l'atzar...
Moltes felicitats als guanyadors i ja em posaré en contacte amb vosaltres per enviar-vos el lot. De moment us haureu de conformar amb la foto... un lot per cadascú. 

10 comentaris:

McAbeu ha dit...

Felicitats als guanyadors!

Assumpta ha dit...

Res... i mira que m'hagués fet il·lusió el lot de llibres :-)

La loteria tampoc...

Enhorabona als guanyadors!! :-)

Jesús Párraga ha dit...

Oeeeeé, oé, oé, oeeeé, oé, oé. JO!, he guanyat jo!
¡Tiembla, Vargas Llosa!
:D

Assumpta ha dit...

Hahaha molt bo, JESÚS!! ;-)) Que tremoli, que tremoli en Vargas Llosa!!

òscar ha dit...

Felicitats als guanyadors!!!

I si n'hi ha algun de la grossa llegint per aquí, només una pregunta: què cal fer perquè toqui???

Sergi ha dit...

Vaja, ni per xiripa m'ha tocat... Felicitats als guanyadors!

Garbí24 ha dit...

Moltes felicitats als guanyadors...els he llegit i ho tenen ben marescut...Bon Nadal i bona lectura

maria ha dit...

Felicitats als guanyadors.

Filadora ha dit...

Que m'ha tocat!!!! que m'ha tocaaaaaaat!!!!!!!

Gràcies!!!! moltíssimes gràcies!!!!
Em fa moltíssima il·lusió! mai em toca res!!! fins ara!! :DDDD

Moltes gràcies nena, no només pel regal, sinó pel concurs!

Bon Nadal!

I moltes felicitats també pel Jesús Párraga! Ben Merescut!

Filadora ha dit...

Jomateixa!!! t'envio mails a
tumateix.llibres@hotmail.com
i se'm retornen tots!!
:(
Tens algun altre correu?
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...