1 de nov. 2010

JOC DE LLETRES DE NADAL 2010

Si, si, ja se que encara és d'hora, però em vaig trobar a l'estiu que molts em vareu enviar la vostra participació pocs dies abans del límit, i us confesso que gairebé vaig ser jo la que va arribar al límit, per poder passar totes les participacions abans de la data final.
Com vaig fer en jocs anteriors, aquest cop també serà un microconte. No hi puc fer més, m'agraden.
Condicions del concurs:
  1. Ha de tenir un màxim de 50 paraules. (el, la, i, en, i similars, també compten)
  2. Pot ser de qualsevol temàtica, però NO ha de tenir res a veure amb el Nadal.
  3. Ha de contenir almenys una d'aquestes paraules:
  • Dofí: Mamífer aquàtic de l'ordre dels cetacis. Molt simpàtic.
  • Rellotge: Instrument que serveix per a mesurar el pas del temps. S'usen des de l'antiguitat, encara que el grau de precisió de les seues mesures ha augmentat espectacularment en l'últim segle. 
  • Escriptor/a: Persona que escriu llibres i que es dedica a la composició literària. Alguns dels quals són tant amables de regalar-nos llibres signats...
  • Editorial: Empresa que produeix i distribueix llibres. Una indústria cultural que recull l'obra de l'autor, s'encarrega de corregir-la i maquetar-la, dissenya una campanya de promoció i contacta amb llibreries i mitjans per a la seva difusió massiva. (Una manera fantàstica de promocionar aquests llibres és regalar-los a Tumateix Llibres perquè siguin el premi del concurs..

    Els premis seran llibres, gentilesa d'algunes editorials i també alguns llibres signats per amics escriptors, com ja deveu haver endevinat. Més endavant, quan ja els tingui en ma, concretaré més.
    Envieu el vostre microconte juntament amb el vostre nom i l'adreça postal i si teniu un bloc, també l'adreça del bloc a:
    tumateix.llibres(arrova)gmail.com.
    Teniu de termini per enviar-ho fins al 15 de Desembre. Podreu veure les vostres participacions a JOCS DE LLETRES.
    Començo jo:
    "S'imaginava que era un dofí, gaudia submergint-se en el silenci, nedant a tota velocitat, sorgint de l'aigua amb un gran salt... després d'una bona estona la ment s'havia refet. l'escriptor ja podia tornar a escriure."
    ((Aprofito també aquests post per fer una crida a tothom qui vulgui col·laborar amb els premis que es donen en aquest bloc. Fins ara han sigut sempre llibres, que és el que més s'escau, però tampoc passa res si algú ens vol oferir un pernil o un cap de setmana a Tahití... Així que si hi ha algú interessat, que m'enviï un correu))

    29 comentaris:

    Sergi ha dit...

    Interessant, interessant. Si el premi són llibres, ja pots comptar amb mi. Hi pensaré, a veure què em surt.

    Garbí24 ha dit...

    ja m'he autoapuntat......si la meva novel·la et pot servir, faré molt a gust la meva aportació

    Roser Caño Valls ha dit...

    Aquestes iniciatives fan moure la xarxa! Gràcies, m'ho rumiaré, ara que he tornat a temptjar els microcontes.

    Salutacions i bona iniciativa nadalenca!

    jomateixa ha dit...

    gràcies garbi24, estarem en contacte. Però no deixis de participar en el concurs, els teus microcontes sempre han estat dins el top-ten. ;D

    El veí de dalt ha dit...

    A veure si ens inspirem...

    Francesc Mompó ha dit...

    Buscarem una estoneta.
    Salut i Terra

    Rafel ha dit...

    Ja ho estem preparant, però ja veurem si l'Editorial està per feina.

    Francesc Mompó ha dit...

    Ja he penjat el meu a ca Uendos.
    Salut i Terra

    Mortadel.la ha dit...

    QUan pugui m'hi poso, val? Compta-hi!
    Són microcontes, oi?
    A veure què surt!

    McAbeu ha dit...

    Ja he fet el meu.
    L'he penjat al XAREL-10 i ara et passo l'enllaç al mail.

    fanal blau ha dit...

    Demà el penjo, d'acord?
    Molt bon cap de setmana, jo!

    Mortadel.la ha dit...

    Fet! Mortadel.la Casolana
    http://blocs.mesvilaweb.cat/AnnaPortell

    fanal blau ha dit...

    Penjat!

    http://fanalblau.blogspot.com/2010/11/joc-de-lletres.html

    petó i bon diumenge!

    zel ha dit...

    Jejejeje, això del pernil m'ha fet gràcia, la veritat, perquè com a guanyadora contenta del lot de llibres, i comptant que el meu home és carnisser, podríem fer una col·laboració, potser si li dic un pernil em fot una gleba, però un parrell de llonganisses i fuets no estaria malament, oi?

    De moment, procuraré pensar en aquest microconte!

    Una abraçada!
    (A veure si trobo temps...buffff, els nens em xuclen)

    Carme Rosanas ha dit...

    Ha nedat mil oceans, ha saltat damunt de tots els mars. El dofí no sap del cert què busca. Només camins. Hagués volgut tenir un rellotge de mesurar distàncies. Ell sap que no hi ha distància que no es pugui guanyar amb el temps.

    També està penjat a:

    http://carmerosanas.blogspot.com/2010/11/jocs-de-lletres-de-tu-mateix.html

    Assumpta ha dit...

    Hola!!

    N'acabo d'inventar un ;-))

    Assumpta ha dit...

    Perdó... hehehe... que m'he deixat l'enllaç :-)

    http://blogdeassumpta.blogspot.com/2010/11/joc-de-lletres-de-nadal.html

    ... ha dit...

    Fet!!

    http://adbega.blogspot.com/2010/11/microconte-joc-de-lletres.html

    Filadora ha dit...

    Fet i penjat:

    http://filadora.blogspot.com/2010/11/tu-mateix-ens-proposa-el-joc-de-lletres.html

    Bon dilluns!

    lolita lagarto ha dit...

    L'he penjat al blog:

    http://lolitalagarto.blogspot.com/2010/11/nova-proposta-de-tu-mateix-llibres.html

    Montse ha dit...

    Penjat al bloc!

    http://gargotsipatracols.blogspot.com/

    bajoqueta ha dit...

    M'ho guardo a l'agenda, però estic que no puc escriure, a vore si com tinc temps em ve la inspiració...

    A vore si tens molt d'èxit!

    Terra de llibres

    Lisebe ha dit...

    Doncs es la primera vegada que hi participo i aquí está la meva participació al joc.

    http://elreconetdelisebe.blogspot.com

    Gràcies i bon cap de setmana

    Laura T. Marcel ha dit...

    Jo també l'he penjat al bloc

    http://plomablava.blogspot.com/2010/11/amic-nocturn.html

    L'hora del tàper ha dit...

    Aquí va el meu conte:
    Quan era una lluna, volia ser granota. Quan sigué granota volia ser dofí. Quan va ser dofí volia ser lleó, i quan arribà a ser un lleó ja pensava en ser llapis. Des de sempre havia mirat endavant. Però un dia, va tornar enrere en el temps.

    El podeu veure a: http://elmondelesones.blogspot.com/2010/11/microcontes.html

    Patch Marian ha dit...

    bona nit
    acabo de descobrir aquesta iniciativa i no sé si encara soc a temps per participar.

    Gràcies

    Roser Caño Valls ha dit...

    Finalment m'he animat i he escrit un microconte:

    http://rcanovalls.blogspot.com/2010/11/microconte-joc-de-nadal-granets-de.html

    Gràcies :)

    Lale Mur ha dit...

    Gràcies, m'apuntaré també. escriuré un conte a veure que passa :)

    Drapaire de mots ha dit...

    Ella somiava, un dia presentaria la seva novel·la a l'editorial.
    Quan el dofí emergí de l'aigua, amb el rellotge que havia perdut, va saber que les busques marcarien un nou temps per la seva vida.
    Potser ara era el moment de provar sort.....

    Intentaré fer l'enllaç al meu bloc. A veure si me'n surto.

    http://drapairedemots.blogspot.com/2011/11/joc-de-lletres-tumateixllibres.html

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...