17 de nov. 2010

EL JOC DE DÉU de Salvador Macip

Poques vegades una tragèdia tant gran com és la destrucció total de la terra ha causat tanta diversió.
Un estudiant, que no estudia massa i que només pensa en tenir cerveses a la nevera i en el sexe, serà l'encarregat de salvar-nos de la catàstrofe. A simple vista es podia preveure que la cosa no resultaria pas fàcil... per sort té una dona intel·ligent al costat i l'assessorament de Déu... o per desgràcia... potser ella és massa llesta i Déu, bé Déu no és exactament Déu... i fins aquí us explicaré.
El que m'ha agradat menys és que el vaig acabar massa ràpid. Això sol passar quan t'ho passes bé llegint, a part que en Salvador Macip ha estructurat el llibre en capítols curts i curtíssims que fan que, sense adonar-te'n, te'l vagis menjant cada cop més ràpid.
El nivell d'atenció per part del lector és constant, l'autor no ens deixa reposar, l'acció va seguida. Primer et diverteixes força, però a meitat del llibre vaig començar a patir pel pobre protagonista. Bé, pobre, pobre, tampoc.
Suposo que la majoria dels que mireu aquest bloc ja teniu aquest llibre a la llista dels pendents. A recomanar-lo ja faig tard, després de l'autopromoció que va fer en Salvador, que ens tenia a tots pendents de les pistes, vídeos... però pel qui s'hagi despistat, què l'anoti, que és d'aquells llibres que no et pots perdre.
Crec que en Salvador Macip s'ha superat a ell mateix.
Si voleu recordar l'entrevista que li vaig fer: aquí.

7 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

Caram, quina crítica més maca! Moltes gràcies!!

Mr. Aris ha dit...

SM tindràs que començar en enviar torrons aquest nadal...

Jesús M. Tibau ha dit...

fantàstic, jo tinc programat el meu comentari per a d'aquí uns dies

kweilan ha dit...

El tinc pendent. Bona ressenya!

Garbí24 ha dit...

Una molt bona crítica per un molt bon escriptor, he llegit el tast que ens va deixar entreveure.....la resta està pendent, però es farà segur.

Màgia ha dit...

Me l'apunto, n'he sentit parlar molt i l'entrevista m'ha agradat.

home fosc ha dit...

Ara li tinc més ganes, el vaig comprar l'altre dia i el tinc pendent de llegir. Si et fem cas, això té bona pinta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...