18 d’ag. 2010

ÚLTIM DIA.

Uns han tornat, altres encara hi han d'anar... No se per què ha sigut, però el dilluns em vaig trobar un munt d'Auques al correu, gairebé fora de termini. Que no us van ensenyar a l'escola que no s'ha de deixar tot per l'últim dia...?
No se si vaig explicar bé el que demanava... Uns m'heu fet una auca sencera, uns s'han passat de síl·labes, altres s'han quedat curts... Però és estiu i tots ens relaxem, m'han agradat totes i m'ha sabut greu canviar res. Així que ho deixarem en que tot s'hi val (per aquesta vagada).
Bé, tenint en compte que encara tinc l'ordinador de reformes, he d'agrair als amics i parents que m'han deixat utilitzar el seu i també he de demanar-vos perdó a tots per la lentitud d'actualització del JOC DE LLETRES.
Espero no haver-me deixat a ningú. Totes les que arribin a partir de demà ja no entraran al sorteig. Deixo també uns dies per què comproveu que hi siguin totes. Si no és així, queixeu-vos!
Gàcies a tots per participar i MOLTA SORT. En breu sortejaré el premi.

6 comentaris:

Roser Caño Valls ha dit...

Hola! Jomateixa, gràcies per aquesta iniciativa. Jo era la primera vegada que feia una auca, i m'ha costat una mica. Però bé he volgut fer la meva aportació!

Salvador Macip ha dit...

Impressionant la resposta! Tot plegat fa una auca blogaire ben maca.

Garbí24 ha dit...

Després de comprovar que hi sóc et felicito per la teva dedicacció en un mes tant VAGO

Deric ha dit...

eing? m'he perdut moltes coses aquest mes i pico

Assumpta ha dit...

Ehem... jo sóc una de les que mereix ser renyada, per excés :-)

Però és que tenia un petit dubte amb la teva frase "així que comenceu i acabeu"... no entenia massa si "començar i acabar" era fer una auca sencera, tot i que les altres instruccions em semblaven indicar que només demanaves una estrofa, així que vaig anar a mirar el què hi havia fins llavors i em vaig trobar que, en l'exemple, tu feies dues estrofes i que, entre les publicades, n'hi havia una parlant de la bicicleta així que vaig entendre que la cosa era bastant lliure :-)))

fanal blau ha dit...

Feliç dia amb retard...! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...