20 d’ag. 2010

MÉS KEN FOLLETT...

Mentre anoto a la llista el nou llibre de Ken Follet, La Caiguda dels Gegants, que serà l'inici d'una saga i del que haurem de parlar inevitablement, ens arriba la Sèrie televisiva basada en Els Pilars de la Terra.
L'estrenarà el proper Setembre la cadena Quatro. Als Estats Units es va estrenar el passat Juliol i no va tenir l'audiència que s'esperaven (potser esperaven massa)
Tenint en compte que sóc una lectora assídua d'aquest autor i que aquesta novel·la em va enganxar des de la primer pàgina i a més, alguns dels actors de la sèrie també son dels que més agraden... i sembla que està força treballada. Crec que m'hi enganxaré també des del primer capítol.



Making The Pilars of the Earth

3 comentaris:

Màgia ha dit...

A mi també m'agrada Ken Follett (tot i que em va agradar més el primer que el segon). No sabia que en feien una sèrie, estaré el cas quan l'estrenin!

Mireia ha dit...

ai, no ho veig massa clar. Vaig a veure ellink que has posat

Martí ha dit...

A veure que tal surt!, segurament mirarem que tal és, però un bon llibre no vol dir que en surti una bona miniserie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...