30 de juny 2010

ELS GROPE de Tom Sharpe


Només mirant la foto que va triar per mostrar-se en el llibre ja ens dona una idea de com anirà aquest, i també del bé que s'ho va passar escrivint...
Tom Sharpe en aquest llibre, com en molts dels seus, ens mostra unes realitats una mica exagerades. Caricatures de la vida real: personatges extremats i estrafolaris, la majoria dels quals viuen reprimint les seves frustracions, la seva ira o els seus desitjos amagats.

M
'ha agradat molt trobar-me un trocet on parla de Catalunya i el sentiment català. El que m'ha agradat menys, potser, ha estat el final. M'esperava alguna cosa més espectacular i acaba molt suau i molt tallat. Et quedes... "ja està?!"


3 comentaris:

òscar ha dit...

Amb Wilt a mi em va passar tres quarts del mateix.

bajoqueta ha dit...

Tinc algun de Wilt però mai els he agafat, m'hauria d'animar...

captaire ha dit...

De la mitja dotzena se Sharpes que he llegit, és el més fluixet. Tot i així et fa passar una estona distret.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...