6 de maig 2010

SE SABRÀ TOT de Xavier Bosch

Ens passa molts cops, que la publicitat donada a un llibre (o a qualsevol cosa), ens fa esperar més del que després ens trobem, encara que no puc dir que no m'hagi agradat, perquè em va enganxar força.
Qui explica els fets que han fet que només durés un any en el seu càrrec, és el director d'un diari. Encara que el "primer actor" sigui un periodista que ha perdut el Nord, algú que s'ha vist superat per les circumstàncies.
El veritable protagonista, però, crec que és el periodisme. L'autor ens mostra les dificultats que tenen els diaris, els impediments que no els deixen fer la feina com voldrien. Aquest llibre ens obre una petita finestra a l'interior dels diaris. Un grapat de personatges hi estan lligats d'una manera o d'una altra i casualment tothom té alguna cosa que amagar.
Com ja he dit, m'ha agradat però crec que, de la trama, dels personatges, de tot plegat... s'hi podia haver tret molt més suc. Hauria donat per un grapat de pàgines més, encara que suposo que si el protagonista segueix fent camí, tindrem temps per que sigui així.

5 comentaris:

òscar ha dit...

No vaig caure en aquesta temptació per Sant Jordi. Potser perque l'autor, tot i semblar-me sempre un home força coherent, mai m'ha acabat de fer el pes.

Màgia ha dit...

Coincideixo amb tu, a mi em va agradar, tot i que no crec que sigui una obra mestra. L'han criticat molt, i no crec que n'hi hagi per tant, a mi em va enganxar.

Mireia ha dit...

No em crida gens l'atenció, tot i que en Xavier Bosch m'agrda va en la seva etapa de conductor del Món

Mireia ha dit...

A mi em va decebre. i potser en dones la clau, si guanya un premi GROS esperes més, hi depoosites unes expectatives i després...

Rita ha dit...

A mi tampoc em crida l'atenció, tot i que en Bosch m'agrada com a periodista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...