"VIU COM SI HAGUESSIS DE MORIR DEMÀ, APRÈN COM SI HAGUESSIS DE VIURE PER SEMPRE" Gandhi.

22 de febr. 2010

WEBCÒMIC

Sóc seguidora del blog "El Tentacle", sempre m'han agradat els còmics i m'ho passo bé rient una estona amb les tires que es van publicant sobre tota mena de temaes Ara s'arrisca amb "Planeta 612", que serà com una sèrie d'humor i ciència ficció (ho diu ell mateix). Tindrà episodis, i una història a la que ja tinc ganes d'enganxar-me.
Des d'aquí li desitjo molta sort i us recomano que no us la perdeu.

5 comentaris:

Tentacle ha dit...

Gràcies per la ressenya! Espero que la història vagi millorant. Reconec que comença una mica fluix! ^_^

garbi24 ha dit...

no els coneixia...ferem una ullada

òscar ha dit...

Viatjarem al planeta recomanat.

Eulàlia ha dit...

ei, jo també segueixo al tentacle, i té mini historietes genials! molt ingenioses i divertides, a veure què tal serà aquest nou planeta!!

Màgia ha dit...

Jo tampoc els coneixia i m'ha agradat molt. Gràcies per la ressenya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...