17 d’ag. 2009

PREMI SYMBELMINE

Gràcies a l'escribidor per concedir-me el premi Symbelmine.
Un premi que no sé ben be on va començar, però que és una reacció en cadena i ara resulta que tinc el compromís de concedir-lo a cinc blocs... Triar sempre resulta difícil, i més quan n'hi ha tants que m'agraden.
Bé, que ningú s'ofengui, per què hauria premiat a tots els que ressegueixo sempre que tinc un moment, i de segur que n'hi ha també moltíssims que desconec que valen molt la pena... Si, ja ho sé, ho estic allargant per què no sé quins triar.

MMMMMMMMMM........

(Terra de llibres ja el té així que no el repetiré)
Tens un racó a dalt del mon
El tentacle
Personal i transferible (els del pit)
Refranyer tematic
Una sortida digna
UFFF, ja està. He posat al cistell una miqueta de tot per què hi hagi un bon tastet.



3 comentaris:

òscar ha dit...

quasi tots coneguts i ... quasi tots boníssims. el quasi és sols una petita reserva fins que passi a llegir el que desconec.

una mooolt bona elecció!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Jomateixa, moltes gràcies pel premi!

El desaré a la vitrina amb els altres trofeus (hehe... de fet és el primer que s'enduu el refranyer temàtic) i potser quan torni de vacances el faig córrer per cinc blogs més tal com indiquen les bases.

Veig que tinc uns magnífics companys de promoció. Felicitats també a tots ells!

Ma-Poc ha dit...

Bona tria... I felicitats!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...