22 d’abr. 2009

"EL LECTOR" de Bernhard Schlink

No he vist la pel·lícula, però em va semblar que podia ser interessant i com faig molts cops, vaig comprar el llibre.
És de fàcil lectura, els capítols són força breus, de dues a quatre fulles, però no ha estat d'aquells llibres que no pots deixar, dels que et van estirant. Més aviat em vaig forçar a acabar-lo per curiositat, no pas per com estava escrit.
Tot i que no he vist la pel·lícula crec que haurà trobat la manera de donar-li l'emotivitat de la història, que en el llibre no s'ha acabat d'aconseguir, encara que de segur que sí que era la intenció que tenia l'autor.

5 comentaris:

òscar ha dit...

vaig llegir el llibre fa un bon grapat d'anys i crec que no em va desagradar.

com no em refio massa de la meva memòria, tocarà relectura i potser també cinema!!!

Mireia ha dit...

aquest el tinc apuntat a la llista de llibres pendents per llegir, que és ben i ben llarga!

kweilan ha dit...

Com tu considero que el llibre és fred, la pel.li també ho és...malgrat les bones crítiques que ha tingut hi ha temes que queden pendents o massa oberts que no m'agraden.

bajoqueta ha dit...

A mi el llibre em va encantar per diversos motius, la peli la vaig vore fa pocs dies i vaig trobar a faltar-li alguna cosa...

Anònim ha dit...

Senzillament, molt bo. Em va encantar. No he vist la pel·lícula, però m'agradarà veure si els sentiments del protagonista hi són tan ben definits com al llibre.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...