"VIU COM SI HAGUESSIS DE MORIR DEMÀ, APRÈN COM SI HAGUESSIS DE VIURE PER SEMPRE" Gandhi.

23 de nov. 2008

PATRICIA CORNWELL


Aquí no puc parlar solament d'un llibre. Els llibres d'aquesta autora son com una serie televisiva, i els protagonistes passen de llibre en llibre.
Una forense, un detectiu, una neboda que és un crac amb els ordinadors... Son llibres comparables a CSI, Mentes Criminales... fins i tot hi ha una mica de Mèdium.
Uns llibres escrits amb tot el luxe de detalls, on no ens estalvia unes descripcions forenses molt reals, i on ens va descobrint els fets pas a pas, per que disposis de totes les dades i "juguis" a endevinar el final.

4 comentaris:

Jordi ha dit...

Grans llibres els de la Patricia (que no la que surt per la tele!!). En dono fe!!

bajoqueta ha dit...

Jo també he llegit molts d'ella i m'agraden molt.

òscar ha dit...

no n'he llegit res i no sé ben bé per quin estrany prejudici lector. però si dilluns no veig altra cosa que la sèrie. potser, per dimarts, abocar-me a alguna lectura no estaria malament, no?

Mireia ha dit...

a mi també m'agraden però cada vegada s'emboliquen més amb les relacions personals entre els persontges. Estic llegint l'últim i no m'acaba d'enganxar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...