28 d’ag. 2008

"LAS 3 PREGUNTAS de Jorge Bucay

No he llegit mai cap llibre "d'autoajuda", i no és pas que no els necessiti. Segurament els necessito més que molts. Simplement, no ho he fet perquè crec que molts dels que els escriuen estan encara pitjor que jo.
Havia sentit a parlar d'aquest llibre, però l'havia ignorat. Fins que vaig veure una entrevista que li van fer a l'autor i em va caure força bé. Potser perquè ell reconeix obertament el que jo pensava.
"... qualquier idiota tiene una teoria... yo también. Así que voy a contar mi teoría. Sobre todo porque sé que, de algunas idioteces, algunos inteligentes consiguen sacar conclusiones esclarecedoras."
És un fragment tret del context del llibre, però molt encertat.
No és aquesta l'entrevista que vaig veure, però tampoc està malament.



2 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

els contes que explica Bucay són molt il.lustradors i amens

Anònim ha dit...

Jo tampoc no he llegit mai cap llibre d'autoajuda, però ambaquest m'has despertat la curiositat. Si m'hi animo ja t'ho diré.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...