15 de febr. 2008

"HARRY POTTER" de J.K. Rowling

Ja fa uns anys vaig sentir curiositat. Per què tant rebombori amb aquests llibres i pel·lícules?. Vaig llegir el primer i em va semblar "normalet", llavors em vaig comprar el segon i el tercer i la cosa s'anava animant, en intensitat, en acció i emoció. Així que els vaig anar comprant tots i crec que l'autora té una gran imaginació i ha sabut crear un món fantàstic, suposadament entre nosaltres, ideal perquè molts joves (i no tant joves) es perdin en les il·lusions, les intrigues i la màgia.
En quant a les pel·lícules, em va semblar que a partir de la tercera s'assemblen una mica més als llibres que les dues primeres, que vaig trobar més fluixes. En tot cas, com sempre, us recomano llegir-los primer. La gran quantitat de detalls, descripcions d'aquest món inventat (encara que hi ha molts elements que ja ens són coneguts), els pensaments tant dels bons com dels dolents, i moltes altres coses no es poden encabir en una pel·lícula.
Així com en altres llibres quan s'han volgut fer segones, terceres, o encara més parts, van empitjorant, en aquest cas l'escriptora ha sabut continuar enganxant durant set llibres, que no és pas poca cosa, i crec que ho podria continuar fent


1 comentari:

*Butterfly* ha dit...

Doncs jo ja me acabat l'últim llibre de Harry Potter i és trist que sigui lúltim, per sort encara queda l'estrena de dos películes i tindrem Harry Potter per una mica més de temps.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...