"VIU COM SI HAGUESSIS DE MORIR DEMÀ, APRÈN COM SI HAGUESSIS DE VIURE PER SEMPRE" Gandhi.

15 de febr. 2008

"HARRY POTTER" de J.K. Rowling

Ja fa uns anys vaig sentir curiositat. Per què tant rebombori amb aquests llibres i pel·lícules?. Vaig llegir el primer i em va semblar "normalet", llavors em vaig comprar el segon i el tercer i la cosa s'anava animant, en intensitat, en acció i emoció. Així que els vaig anar comprant tots i crec que l'autora té una gran imaginació i ha sabut crear un món fantàstic, suposadament entre nosaltres, ideal perquè molts joves (i no tant joves) es perdin en les il·lusions, les intrigues i la màgia.
En quant a les pel·lícules, em va semblar que a partir de la tercera s'assemblen una mica més als llibres que les dues primeres, que vaig trobar més fluixes. En tot cas, com sempre, us recomano llegir-los primer. La gran quantitat de detalls, descripcions d'aquest món inventat (encara que hi ha molts elements que ja ens són coneguts), els pensaments tant dels bons com dels dolents, i moltes altres coses no es poden encabir en una pel·lícula.
Així com en altres llibres quan s'han volgut fer segones, terceres, o encara més parts, van empitjorant, en aquest cas l'escriptora ha sabut continuar enganxant durant set llibres, que no és pas poca cosa, i crec que ho podria continuar fent


1 comentari:

*Butterfly* ha dit...

Doncs jo ja me acabat l'últim llibre de Harry Potter i és trist que sigui lúltim, per sort encara queda l'estrena de dos películes i tindrem Harry Potter per una mica més de temps.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...