5 de nov. 2007

"ES POT BEURE TE AMB PORRÓ?" de Martin Kirby.

"La nova vida d'una família anglesa a Catalunya"
Confesso que el vaig llegir per xafarderia; em picava la curiositat, perquè deixar-ho tot? perquè aquest canvi tant radical? com se'n van poder sortir...? i també confesso que després de llegir el llibre estic quasi igual. Les preguntes que he formulat les passa una mica per sobre i es dedica a explicar anècdotes i situacions còmiques que li passen a la família. Me'l esperava diferent.
Martin Kirby treballa en un diari d'Anglaterra, té una bonica casa, una muller i una filla i com la majoria de la població mundial, una hipoteca, uns horaris laborals excessius, un estres permanent, ah! i un altre fill en camí.
Potser va ser aquest últim fet el que els va fer decidir a canviar de vida, potser un rampell de bogeria, qui sap. Però van deixar-ho tot i van anar a viure al camp. Primer van mirar-ho a França però finalment van trobar el que buscaven a Catalunya, al Priorat.
En el llibre es narra alguns malentesos amb l'idioma, les dificultats de fer de pagesos i de viure en una masia allunyada del poble, l'arribada del fill...
Com m'agraden molt les històries de persones van superant obstacles vaig voler llegir el llibre, però francament crec que se'n van per la lateral i concreten molt poc, no sé si m'explico...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...