22 d’oct. 2007

"EL PONT DELS JUEUS" de Martí Gironell

Em sap greu tenir que dir que no m'ha acabat de fer el pes, tot i que té un títol suggeridor, molt bones idees i està ben escrit. Així i tot crec que ha volgut explicar tantes coses que podia haver fet tres bons llibres i en canvi ho ha volgut encabir tot en un.
Massa història, massa informació, massa canvis de tema i poca novel·la, francament els personatges podien donar més de sí. Potser vaig contra corrent per què diuen que va molt bé en vendes, però...

4 comentaris:

Assumpta Montellà i Carlos ha dit...

totalment d'acord amb la crítica. A mi va decepcionar-me molt, tot i que vaig llegir-lo amb ganes i actitud positivista.
Malgrat tot, és un éxit de vendes (?)
Assumpta

Jordi Gonzalez ha dit...

Benvolguda amiga.
Saps que és un meme?
Es un missatge que passa de bloc en bloc animant a la gent a obrir un bloc o quelcom així. Desde No em diguis que és un somni li van passar a Camí incierto i d'ella a mi. Us he dedicat el meu meme a la meva adreça personal de contaboy.blogspot.com i et passo un dels tres testimonis.

núria ha dit...

Coincideixo totalment amb tu.
Una novel·la totalment prescindible, de les que han pujat al carro d'éxits com Els pilars de la terra

Unknown ha dit...

Si... bastant decebedor...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...